Si vols publicar una entrada, envia'ns un escrit, fotografia o el què vullgues a llutxentparla@gmail.com.
Si vols comentar una entrada, fes click a l'apartat de "comentaris", situat baix de cada entrada.
Pots ser col·laborador nostre si t'obris un compte a Gmail i ens ho comuniques.

divendres, 18 de febrer del 2011

Presentació del bloc lallunavistadesdemacasa

Hola a tots, 
Sóc Susanna (la del rus), supose que tots hem coneixereu i sino al meu germà, germana, pares, familia.....

Ja fa dies que volia enviar una entrada a Llutxentparla. Fa un temps hem varen enviar un mail demanant-me permís per a publicar el meu blog a la seua pàgina i no vaig respondre. Ara he pensat que m'agradaria incloure'm en la llista i participar de forma oberta en entrades puntuals. 

La veritat és que des que he tornat a Llutxent, la meua vida ha canviat un poc. Feia casi 10 anys que vivia fòra i ara trobe a faltar algunes activitats culturals a les que era prou asidua (teatre, cine, exposicions...). Tot s'ha de dir, que a canvi d'aixó he trobat altres coses bones al poble: tornar a viure prop de la familia, a casa, vore més als amics. Sobre tot m'ha agradat poder formar part de col.lectius amb gent que comparteix les mateixes inquietuds que jo; com el Club d'Atletisme i el Col·lectiu El Surar, dels que he començat a formar part.

En fi, sols volia presentar-vos el meu blog, és diu lallunavistadesdemacasa, i no és més que  una espècie de recull de coses que jo observe i que hem creen curiositat.  


I de paso també volia compartir en vosaltres una entrada que vaig escriure fa un temps; parla del llibre Millenium i encara que és breu, deixa clar que el s llibres m'han encantat. El motiu de voler compartir-la en vosaltres és perque he vist que en alguns llocs existeixen els clubs de lectura, que són associacions on la gent que ha llegit un mateix llibre van a comentar-lo o a llegir trossos junts, i m'agradaria formar part d'algun.

Per a llegir l'entrada he de punxar ací.

Si algú està interssat pot escriure'm un mail a susanna.benavent@gmail.com. En el moment en que formem un grupet m'agradaria anar a demanar-li a l'Agència de Lectura Municipal que ens ajude a organitzar-nos, ja que supose que participara de bon gust. 

Susanna

4 comentaris:

  1. Endavant Su! Saps que les primeres seguidores del teu blog som nosaltres!
    M'agrada l'iniciativa del grup de lectura. Em sembla molt america però realment molt curios... M'apunte a eixe grup ;)
    Besets i enhorabona!

    ResponElimina
  2. M'agrada no!!!M'encanta l'idea anim !!!!

    ResponElimina
  3. Clar que sí, Susanna. Eixa idea la vaig estar comentant amb Aaron fa un temps (Aaron és el fill de Fabiola). El que passa és que no sabia que hi havia més gent interessada. A vore si gràcies a tu i a la iniciativa de fer-ho públic per ací s'organitza un grup. Ja parlem.

    ResponElimina
  4. Ok Susana. Entonces de moment estem nosaltres dos, Tere, Aaron i un anònim que no ha dit qui és. Si ens diu qui és ja serem

    ResponElimina

Què opines sobre aquesta entrada? Deixa'ns el teu comentaria a www.llutxentparla.blogspot.com. I si vols compartir alguna cosa envia'ns un correu a llutxentparla@gmail.com