Si vols publicar una entrada, envia'ns un escrit, fotografia o el què vullgues a llutxentparla@gmail.com.
Si vols comentar una entrada, fes click a l'apartat de "comentaris", situat baix de cada entrada.
Pots ser col·laborador nostre si t'obris un compte a Gmail i ens ho comuniques.

divendres, 8 de febrer del 2013

El 15M i veïns de Tres Cantos (Madrid) li envien un missatge a Merkel i els alemanys

L'assemblea del 15M i veïns de Tres Cantos ha realitzat un video dirigit a la cancillera alemanya Angela Merkel i al poble alemany en general. En el video intenten explicar que la societat espanyola no és culpable d'esta crisis, sinò que ho són els polítics, anomenats incompetents en el video, junt amb la Unió Europea, el Fons Monetari Internacional i alguns més, els culpables del balafiament que s'ha estat vivint a Espanya en els últims anys i que ens ha portat a la situació actual. En el video intenten explicar als alemanys que els seus estalvis no estan servint per a pagar els capritxos dels espanyols, sinò dels seus polítics, que han estat consentint entre altres, pel seu propi govern, l'alemany. Per això volen desfer eixa idea que des del govern alemany s'està ”imposant” de que els espanyols han viscut per damunt de les seues possibilitats i que aquestes són ara les conseqüències.

 

SUBTÍTOLS:
Ya está aquí. Ya está sucediendo. El rescate a España. El mal llamado rescate, que no salvará al pueblo del paro y la pobreza, sino que premiará a los bancos, a quienes nos metieron en esta crisis. Los bancos y los políticos alemanes, vuestros bancos y políticos, os están manipulando. Os dicen que el honesto y sacrificado trabajador alemán está pagando la factura de la fiesta y el despilfarro español. Y que ahora debemos pagar por nuestros pecados, que debemos soportar una dura austeridad hasta devolver lo que os debemos. Pero nosotros, las clases medias y trabajadoras en España, no hemos vivido por encima de nuestras posibilidades. Más bien nuestros bancos, nuestros promotores inmobiliarios y nuestros políticos nos robaron por encima de nuestras posibilidades. Y los bancos y políticos alemanes contribuyeron a nuestra desgracia. Y pese a que no hemos provocado esta crisis, ya está aquí, ya está ocurriendo .Han convertido la deuda privada bancaria en deuda pública. Los banqueros y los políticos han privatizado los beneficios y socializado las pérdidas. Nuestros derechos, nuestros servicios públicos y la propia democracia están en grave peligro. El gobierno alemán, la UE, el BCE y el FMI gobiernan en España, pero nosotros no les hemos votado. Los pueblos debemos unirnos contra quienes pretenden esclavizarnos a través instituciones corruptas y de la especulación financiera. Hagamos historia la Europa de los Mercaderes. Luchemos juntos por la Europa de los Ciudadanos.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Què opines sobre aquesta entrada? Deixa'ns el teu comentaria a www.llutxentparla.blogspot.com. I si vols compartir alguna cosa envia'ns un correu a llutxentparla@gmail.com