Si vols publicar una entrada, envia'ns un escrit, fotografia o el què vullgues a llutxentparla@gmail.com.
Si vols comentar una entrada, fes click a l'apartat de "comentaris", situat baix de cada entrada.
Pots ser col·laborador nostre si t'obris un compte a Gmail i ens ho comuniques.

dilluns, 12 de setembre del 2011

Boda de Hermi i Fede el pròxim 17 de Setembre!!

Luckre ens envia aquesta entrada per a publicar al bloc:
---------------

Molt bona nit a tots.
Que puc dir? M'he quedat un poc sorpresa i no m'esperava per a res que la foto eixira publicà al bloc de Llutxent, pero he de dir que m'agrada la idea.
Com tots sabreu, i per a la gent que no ho sàpiga, la foto es deguda a un "evento" que tindrem el proper dia 17 de setembre, la boda de la nostra amiga Hermi i Fede.
Tant les meues amigues (les simpson jajajaja) com jo, estem molt contentes i amb moltes ganes de poder acompanyar a esta parelleta en un dia tan especial per a ells.
Sols hem queda felicitar-los i donar-vos les gràcies per aquesta oportunitat que m'heu donat de poder escriure al bloc de Llutxent, el meu poble. ¡¡¡¡ VISCA LLUTXENT I VISCA LA SANTA FAÇ !!!!
Hermi i Fede vos desigem tota la sort que es meresqueu i que siga el dia mes feliç de la vostra vida.
Lucre i les simpson.



Hermi i Fede, vos dessitgem el millor que la vida vos puga deparar junts.

Familia i amics, esperem que tingueu un dia molt feliç i que podau gaudir de la seua felicitat compartida.

Salutacions, l'Equip de Llutxentparla

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Què opines sobre aquesta entrada? Deixa'ns el teu comentaria a www.llutxentparla.blogspot.com. I si vols compartir alguna cosa envia'ns un correu a llutxentparla@gmail.com